2025’ini YARAT! Manifest Atölyesi

900,00

[yith_wcwl_add_to_wishlist]
Paylaş

2025 yılını, ThetaHealing, Astroloji ve JAAS teknikleriyle yaratmaya hazırlan. Elvan Lapis, yılın son atölyesini 2025’ini hayalindeki gibi yaşamak isteyen herkes için veriyor. Hemen katıl ve 19 Aralık akşamı hayallerini birlikte şekillendirelim. Unutma, gerçek olan her şey önceden hayal edildi!

Atölye 19 Aralık Perşembe gecesi saat 21:00’da zoom üzerinden canlı olarak yapılmıştır. Canlı yayına katılamadıysanız Atölye Canlı Yayın kayıtlarını sipariş verebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz Mail adresinize kayıt linki otomatik olarak gönderilecektir.

Atölyeyi canlı yayından önce satın alan kullanıcılara canlı yayın kayıt linki SMS ve E-mail ile gönderilmiştir.
Her atölye kaydı bir kişi için geçerlidir, yasal olarak bir başkası ile paylaşılamaz. 

kayıtlar kapanmıştır
Kişi bu ürünü görüntülüyor!

2025’ini YARAT! Manifest Atölyesi için 35 değerlendirme

  1. Gizem Düşmez

    Linki instagramda yayınladığında saat 00.03 civarıydı. Sorgusuz, sualsiz hiç düşünmeden satın aldım. Hayatımda ilk kez bir Atölye çalışmasına katıldım. Siteden diğer aldığım ürünlerde yorumlarımı detaylı yazdım fakat bu deneyim anlatılamaz, yaşamanız lazım. 2025 için kendime yaptığım ilk yatırımım oldu. Atölye boyunca zaman ve Elvan Lapis su gibiydi… Tekrar teşekkür ederim. Hakkınız ödenmez.

  2. Gizem Kartopu (doğrulanmış kullanıcı)

    Çok güzel bir atolyeydi arindim muhteşemdi

  3. Kucuk (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika bir atölyeydi ve biliyorum ki dilediğim her şeyi 2025te yaşıyorum💖🥳🌟

  4. Necmiye Öklü (doğrulanmış kullanıcı)

    İlk kez katıldım yorumlara baktım da 700 kişi hepimiz ayni güzel enerjilerle dolmuşuz tarifsiz ✨️🧚‍♀️
    Ben hala kendimi Atölye de hissediyorum gözlerimi kapattıgimdq Elvan hHanımın sesi kulağımda 🙏🤍🌸

  5. Gülce Meriç (doğrulanmış kullanıcı)

    Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım, tekrardan izlemek istediğim ve Thetaya çıkmak neymiş hissettiğim bir akşamdı…
    Elvan hanım “evet şu an thetadasınız” dediğinde ki hissettiklerim… Beni atölyeye katılanlar anladı. Çok teşekkür ederim, çok şükür bu atölyenin katılımcısı olduğum için.
    O atölyede olmam gerekiyormuş ve oradaydım. Çok şükür.

  6. Gülce Meriç (doğrulanmış kullanıcı)

    Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım bir akşam, tekrar tekrar izlemek istediğim bir atölye ve thetaya çıkmak neymiş hissettiğim bir geceydi çok teşekkür ederim. Elvan hanımın her “3tık” deyişinin arkasından söyledikleri o kadar iyi hissettirdi ki atölyeye katılanlar beni anladı… Çok teşekkür ederim,çok şükür böyle bir atölyenin katılımcısı olduğum için… 🫶🏻

  7. Ece (doğrulanmış kullanıcı)

    Öncelikle Mucizeler Ajandası’nın enerjisini elinize aldığınız an hissediyorsunuz. Kalitesi, kağıt gramajı çokk güzel.

    Atölye için de teşekkürlerim sonsuz. Böyle bir enerji ağına dahil olmak, Elvan’ın yatıştırıcı konuşması birleşince ilaç gibi geldi. Bu atölye sayesinde bir şeylerin değişmeye başladığını biliyorum. Çok teşekkürler 🙏🏼

  8. Serpil Bayracıoğlu (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika 🫶🫶🫶

  9. Betül Harkın (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika bir atölye çalışması oldu. Elvan hanımın enerjisine ve emeğine sağlık.. Yeni atölyelerde tekrar görüşmek dileğiyle ❤️❤️

  10. NERGİS ÜRE (doğrulanmış kullanıcı)

    Nasıl huzurlu bir geceydi çok farklı bir deneyim yaşadım sayenizde🙏🏻gecede söylediğiniz gibi misler gibi uyudum huzurlu bir şekilde 🙏🏻evimizdeki çevremizdeki blokajlardan ve kötü enerjilerden arındım bunu hissedebiliyorum teşekkürler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  11. Sevtap Sıvış (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika bir atölyeydi.Elvan hanım’ın muhteşem enerjisi ve rehberliğinde çok güzel bir süreçti.Çalışma boyunca sürekli esnedim ve sorunun kaynağı çözülünce gözümden yaşlar geldi.Gece uyurken gördügüm rüyanın etkisindeyim.

  12. Buse İpek (doğrulanmış kullanıcı)

    Sokakta, barınakta acı çeken gozlerinin içine baktığım o güzelim çocukları hissettiğim an gözlerim doldu içim titredi thetada dün.. iyi ki varsın, gerçekten varlığına sağlık ekibine çok ama çok teşekkür ederim dün gece benim için travmalarimla, kendi ruhsal benliğimle yuzlestigim binlerce an gözümün önünden geçti.. çok güzel bir uykudan uyandım ve o kadar hafif hissediyorum kii.. 🤍 çok teşekkür ederim, her şey için çok teşekkür ederim emeğinize sağlık ❤️ iyi çalışmalar diliyorum hepinize 🙏❤️ eksik olmayın 🤍🤍🌸🌸🌸

  13. Çiğdem Yalçın (doğrulanmış kullanıcı)

    İnanılmazdı… Kendimde şahit olduklarım, ben mi çok hassasım yoksa insanlar mı duyarsız diye kendimi sorguladığım her şeyin açıklaması buradaydı ve daha çok çok fazlası. Gece gördüğüm rüyalar daha da inanılmazdı. Teşekkürler… Sana ve ekibine sonsuz teşekkürler.

  14. SAADET UCUN (doğrulanmış kullanıcı)

    Yaşasigim deneyimi keşke kelimelerle ifade edbilsem . Kendinizi seviyorsanız ve gerçekten hayatınızda birşeylerin değişmesini istiyorsaniz alın. Bu deneyimi yaşayın . Herşey için teşekkürler ederim . İnşallah 2025 bizim yılımız oldu .

  15. Cansu günan (doğrulanmış kullanıcı)

    Çok güzel bir atölyeydi hem öğrendik hem zihnimizi dinlendirdik hem şükrettik hem yaratım yaptık hem thetaya çıktık falan hepsi çok kıymetliydi. Atölye sırasında göz dolduran şeyler yaşadım detay veremeyeceğim ama çok iyi geldi misler gibi uyudum. Elvan hanım ve ekibine teşekkürler

  16. Shahed Guleç (doğrulanmış kullanıcı)

    Çok güzeldi mükemmeldi 🥹😍😍😍 Elvan hanımın olduğu her yerde bence kendi gibi rengarenk yapıyor bir daha olsun bir daha katılırım💖

  17. Gizem (doğrulanmış kullanıcı)

    Elvan Hanım çok güzel ve mükemmel bir atölyeydi. Kendim için yaptığım güzel şeylerden biri oldu. Çok etkilendim ve o kadar doğru şeylerdi ki… iyi ki tanımışım sizi

  18. kader Alkan (doğrulanmış kullanıcı)

    Ruhunuza en iyi gelen seyi alin😍❤️🧚🏻‍♀️✨ bu dunyada mucize de sihir de – sizsiniz; hayalgucunuz sirf bunu hatirlamak icin bile bu atolyeye katilin🧚🏻‍♀️✨🪄 periler bu dunyada da var Elvan ve taburu gibi🫶🏻

  19. Nazlı Karakoç (doğrulanmış kullanıcı)

    Mucize gibi bir atölye oldu şükürler olsun diyorum sadece ❤️🪽🧚

  20. merve erenel (doğrulanmış kullanıcı)

    Merhaba. son bir aydır zor günler geçiriyordum. hatta dün doktora gittim dudağım iki yerden yaralar olduğu için:( size şu kadarını söyleyeyim hem içim ferahladı, hem dileklerimi huzurla yazdım hem de uçuklar küçüldü. bugün uçukları görenler şaşırdılar. bakın abartmıyorum. çok ciddiyim… imkanı olan Jaas Tekniği alsın. çok iyi geliyor. ben başka zaman yine almak isterim, param olunca. teşekkürler Elvan Hanım ve Şahane ekibi… umarım yollarım yine kesişir.

  21. EDAü (doğrulanmış kullanıcı)

    Jass dosyası kendi çapımda yaptığım çalışmalarda çıkan konulardı. 3 saat kadar sürdü ve harikaydı bayıldım bu atölyeyi açtığınız ve kanal olup alan tuttuğunuz için teşekkür ederim harikalar ajandama manifestlerimi yazmak için sabırsalanıyorum müthişsinizzzzz bolca koşulsuz sevgi

  22. Ezgi Dagistan (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika bir atölyeydii. Uzun zamandır ilk defa bukadar güzel bir uyku çektim 💕🪬

  23. Dijle Gürler (doğrulanmış kullanıcı)

    Harika bir atölyeydi bir çok konuda aydınlandık toplu meditasyon yaptık 2025 yılı hayallerimizi yarattık çok teşekkür ederiz emekleriniz için🙏🏻🍀🧲

  24. Medya Erkil (doğrulanmış kullanıcı)

    19.12.2014 🌸 atölye çalışması o kadar güzeldi ki kendimi bulutların üzerinde hissettim çok huzurlu uyudum ödevi söyledim rüyamda tıpkı senin Elvan abla gibi şifacıydım ve atölye çalışması yapıyordum sma gönülüsıüm ordan gelen gelirleri de bebeğime bağışlıyordum 💞🌸 bolluk bereket mucizeler benimle

  25. ELİF ERÇOBAN (doğrulanmış kullanıcı)

    Manifest atölyesine katıldım iyi ki de katılmışım o kadar güzel ve güçlü bir enerji alanı içinde olmak, o enerjiyi en yoğun şekilde yaşamak,deneyimlemek gerçekten muhteşemdi. Yaradanın izniyle hepimizin bütün istekleri en yüksek hayrımıza olacak şekilde gerçekleşiyor. Herkesin deneyimlemesi için neler mümkün 🍀

  26. Buse İpek (doğrulanmış kullanıcı)

    Sokakta, barınakta acı çeken gozlerinin içine baktığım o güzelim çocukları hissettiğim an gözlerim doldu içim titredi thetada dün.. iyi ki varsın, gerçekten varlığına sağlık ve ekibine çok ama çok teşekkür ederim dün gece benim için travmalarimla, kendi ruhsal benliğimle yuzlestigim binlerce an gözümün önünden geçti.. çok güzel bir uykudan uyandım ve o kadar hafif hissediyorum kii.. 🤍 çok teşekkür ederim, her şey için çok teşekkür ederim emeğinize sağlık ❤️ iyi çalışmalar diliyorum hepinize 🙏❤️ eksik olmayın 🤍🤍🌸🌸🌸

  27. DENİZ NARİN (doğrulanmış kullanıcı)

    Yolda olmama telefonumun çekmemesine rağmen inatla girdim hat gitti yine girdim.Buna rağmen tüylerimin diken diken olması theta frekansına girmem ve an da kalmam şahane bir deneyimdi.Tekrar videosu ile yeniden deneyimleyeceğim

  28. DENİZ NARİN (doğrulanmış kullanıcı)

    Yolda olmama telefonumun çekmemesine rağmen inatla girdim hat gitti yine girdim.Buna rağmen tüylerimin diken diken olması theta frekansına girmem ve an da kalmam şahane bir deneyimdi.Tekrar videosu ile yeniden deneyimleyeceğim

  29. Fatma Sanar (doğrulanmış kullanıcı)

    Seans sırasında yanımıza koyduğumuz su sabah kalktığımda baloncuklarla doluydu.Aynisi başka sularda oldu mu diye baktım ogullarimin odasındaki suda öyle bir değişim olmamıştı. Gözümle görmesem asla inanmazdım. Seans başlı başına muazzamdi. Jaas seansında çıkanlar sanki birebir danışmanlık aliyormuscasina BEN i anlattı. Ben sonsuz sifalandigimi düşünüyorum. Sokak hayvanlarina sayenizde katkı olmamın ise hiçbir karşılığı yok bedel olarak.Onlari da düşünmen harika.Bu grup çok başka bir gruptu ve eminim ki asla boşu boşuna bir araya gelmedik.

  30. Fatma Deniz KAYRAN (doğrulanmış kullanıcı)

    Şahane bir atölyeydi. Elvan hocam ve ekibine çok ama çok teşekkür ederim. Dolu dolu geçen her anı mükemmeldi. Atölye sırasında hissettiğim duyguları tarif edemem. Mutlaka katılım sağlanılması ve deneyimlemeniz gereken bir çalışma. Tüm ekip iyi ki varsınız 🪷🌼🤍

  31. Gözde Aksoy (doğrulanmış kullanıcı)

    Mükemmel ekibe sonsuz teşekkürler ♥️ Atölyeyi ajandayla birlikte satınalmıştım. Kargomun hızlı gelmesinden tutun, arka planda arı gibi çalışan ve soruları bıkmadan usanmadan cevaplayan ekibe, ajandanın mucizesi ve güzelliğine kadar söylenecek tonla şey var. Ama en büyük teşekkür Elvan’a 🌺 Çiçek kadın muhteşem bir atölyeydi ben yaşadığım ve hissettiğim şeyi tarif edemiyorum. 750 kişiye yakın insanın toplanması ve o enerji anlatılmaz yaşanır. Aldığım her bir ürün ve atölyeye verdiğim para kuruşuna kadar helal olsun. Yolunuz her zaman güzelliklere çıksın.🌺🌺🤍

  32. AYLİN AYŞİN KAZAK (doğrulanmış kullanıcı)

    O kadar güzel bir enerjideydik ki 2025 için kesinlikle umut ve enerji doldum. Regl olmak için 3 günüm vardı ama theataya çıkarken çapayı sakral çakrama atmıştım sebepsiz sanıyordum ki boğazım da ağrıyordu boğaz seçmem daha mümkündü meğer bu sabah regl olacakmışım öyle bir his oluştu ve reglim o kadar kolay oldu ki kontrolsüz yatmama rağmen kan bulaşmamış hiçbir yere, günüm aşırı iyi geçiyor. Tüm dileklerim gerçek oldu❤️

  33. İREM ŞAHUTOĞLU (doğrulanmış kullanıcı)

    O kadar güzel bir atölye ki herkesin alanı çok güzeldi katkı olan herkese teşekkür ederim emeğinize sağlık❤️

  34. bahar Güngör (doğrulanmış kullanıcı)

    Çok iyi geldi, herkesin kalbinden geçenin gerçek olması dileğiyle

  35. Esin Senturk (doğrulanmış kullanıcı)

    Hayatimda bir ilk oldu ilki Elvanimla yasamak olurdu zaten theta ve jaas i cok merak ediyorum birlikte neler olacak resmen mucize biseydi kendimi buldum ne olduğumu öğrendim neyi nasıl talep edecegimi öğrendim herkesin bu duyguyu tatmasini diliyorum 😍😍🌸🦄

Değerlendirme yap

WhatsApp